چگونه متابولیک اسیدی شدن تاثیر بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه به عنوان مهم ارگان بدن ما، از آن نقش مهمی در حفظ تعادل اسید و باز نقش دارد. بنابراین اگر آن را آسیب دیده می شود، اسید و باز تعادل از دست دادن اراده، و متابولیک اسیدی شدن علائم شایع آن است. پس چگونه متابولیک اسیدی شدن تاثیر می گذارد بیماری مزمن کلیه؟

مشخص است که CKD تبدیل شده است یکی از شایع ترین بیماری های مزمن است که می تواند سلامت انسان را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا مرگ و سرعت کشف و شناسایی بالا است.

چرا بیماری مزمن کلیه می تواند متابولیک اسیدی شدن القاء؟

پس از عملکرد کلیه های آسیب دیده، آن را نمی توان به طور موثر کار می کنند به طوری که متابولیت های بدن ما از جمله متابولیت های اسیدی نمی تواند از بدن ما دفع به موقع. با هم رفتن، آنها در بدن ما جمع شده و باعث متابولیک اسیدوز.

محققان دریافته اند که این علائم ممکن است در مرحله 2 از CKD به نظر می رسد، اما آن را بسیار کمی. با این بیماری را بدتر می کند، این علائم به وضوح می رود. تقریبا تمام بیماران مبتلا به مرحله نهایی بیماری کلیه خواهد آن را کردم و آنها ممکن است دچار تهوع، استفراغ، نبض ضعیف در حال حاضر، با طعم کتون در نفس خود، گاهی اوقات آنها حتی ممکن است شوک کما. بنابراین اگر شما علائم، شما باید با توجه بالا به آن پرداخت و شما بهتر است به بیمارستان بلافاصله.

چگونه متابولیک اسیدی شدن تاثیر می گذارد بیماری مزمن کلیه؟

بر اساس آخرین تحقیقات، آن را یکی از عوامل که می تواند توسعه CKD را تحت تاثیر قرار است. اگر شما می توانید آن را به موقع و به طور موثر کنترل، این بیماری می توان جلوگیری کرد و یا به تعویق افتاد. و همچنین می تواند خطر ابتلا به بیماری قلب و عروق را کاهش دهد، بهبود کیفیت زندگی و میزان بقا.

بنابراین، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود را به خوبی، شما نیاز به درمان این بیماری را از ریشه آن است. به امید همه بیماران CKD می توانید بازیابی کنید، حداقل، طولانی شدن طول عمر با کمک همه آثار زندگی است.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه متابولیک اسیدی شدن تاثیر بیماری مزمن کلیه





:: برچسب‌ها: CKD، متابولیک اسیدوز، چگونه متابولیک اسیدی شدن تاثیر بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: